قیمت

249,000تومان
اشتراک 0دیدگاه 34 بازدید

مقابله با اثرات مضر اشعه‌های خورشید به معنای دوری از آن نیست؛ بلکه می‌توان با استفاده از محصولات مناسب، هم از فواید نور آفتاب بهره‌مند شد و هم از پوست محافظت کرد. کرم ضد آفتاب رنگی و ضد پیری SPF 50 بژ طبیعی، ترکیبی بی‌نظیر از مراقبت و زیبایی، شما را در این مسیر همراهی می‌کند.

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی و ضد پیری SPF 50 تراست

  • محافظت کامل در برابر آفتاب: این کرم با SPF 50 و رنگ بژ طبیعی، پوست را در برابر اشعه‌های مضر خورشید از جمله UVA و UVB محافظت می‌کند و از آسیب‌هایی مانند پیری زودرس، لک‌های تیره و چین و چروک‌ها جلوگیری می‌کند.
  • ترکیبی از محافظت و زیبایی: این محصول نه تنها محافظتی عالی دارد، بلکه رنگ بژ طبیعی آن به پوست، جلوه‌ای زیبا و یکدست می‌بخشد.
  • فرمولاسیون سبک و تنفس‌پذیر: کرم ضد آفتاب رنگی تراست با بافتی سبک، به راحتی روی پوست پخش می‌شود و منافذ پوست را نمی‌بندد؛ بنابراین، بدون ایجاد احساس سنگینی، در تمام روز راحتی و لطافت پوست شما را حفظ می‌کند.
  • ضد پیری و آبرسان: با استفاده از این کرم، پوست شما به طور همزمان آبرسانی شده و به کمک مواد مغذی موجود، از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌شود تا پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشید.

روش مصرف

۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضد آفتاب رنگی و ضد پیری تراست را بر روی پوست تمیز بمالید و ماساژ دهید. برای بهترین نتیجه و حفاظت مداوم، هر دو ساعت یک بار کرم را تجدید کنید.

با کرم ضد آفتاب رنگی و ضد پیری SPF 50 بژ طبیعی، علاوه بر داشتن پوستی محافظت‌شده در برابر آفتاب، به زیبایی و طراوت پوست خود نیز بیفزایید!

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب رنگی و ضد پیری SPF 50 بژ طبیعی مناسب پوست خشک تا نرمال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید