قیمت

249,000تومان
اشتراک 0دیدگاه 27 بازدید

اگر به دنبال یک راه‌حل موثر و مطمئن برای محافظت از پوست‌تان در برابر اشعه‌های مضر خورشید و همچنین کنترل چربی آن هستید، کرم ضد آفتاب رنگی و کنترل چربی SPF 50 بژ طبیعی، انتخابی عالی برای شماست. این کرم، علاوه بر حفاظت کامل، ظاهری مات و یکدست به پوست‌تان می‌بخشد.

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی و کنترل چربی SPF 50 تراست

  • محافظت قوی در برابر اشعه‌های خورشید: با SPF 50، این کرم از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB محافظت کرده و از بروز چین و چروک، لک‌های ناشی از آفتاب و پیری زودرس جلوگیری می‌کند.
  • کنترل چربی و آبرسانی مناسب: فرمولاسیون پیشرفته این کرم باعث کنترل ترشح چربی پوست می‌شود و به‌ ویژه برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب است. ضمن اینکه بدون مسدود کردن منافذ پوست، به آن آبرسانی کرده و لطافت و نرمی پوست را حفظ می‌کند.
  • رنگ بژ طبیعی و جلوه‌ی مات: این کرم با رنگ بژ طبیعی، جلوه‌ای مات و زیبا به پوست شما می‌بخشد و ظاهر آن را یکدست می‌کند.
  • بافت سبک و قابل جذب: کرم ضد آفتاب رنگی تراست دارای بافتی سبک و سریع‌الجذب است که به راحتی روی پوست پخش می‌شود و هیچ‌گونه حس سنگینی یا چسبندگی ایجاد نمی‌کند.

روش مصرف

۲۰ دقیقه قبل از مواجهه با نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضد آفتاب رنگی و کنترل چربی تراست را روی پوست تمیز صورت خود بزنید و ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. برای حفظ حداکثر اثربخشی، هر دو ساعت یک بار کرم را تجدید کنید.

با استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی و کنترل چربی SPF 50 بژ طبیعی، از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید و به پوست‌تان جلوه‌ای زیبا و طبیعی ببخشید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کرم ضد آفتاب رنگی و کنترل چربی SPF 50 بژ طبیعی مناسب پوست مختلط تا چرب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید